Stegräknare klocka vs mobil7

pepp

Trådstartare
Ni som har både och, hur mycket diffar det i stegmängd på era?

Jag har en garmin forerunner 55, telefon är Samsung s10. Enligt telefon har jag gått drygt 8000, klockan säger drygt 12 steg :D
 
Ni som har både och, hur mycket diffar det i stegmängd på era?

Jag har en garmin forerunner 55, telefon är Samsung s10. Enligt telefon har jag gått drygt 8000, klockan säger drygt 12 steg :D
Dum fråga kanske men har du telefonen på dig hela tiden? Jag får mycket mer på klockan eftersom den verkligen är med mig hela tiden, telefonen lägger jag ju ifrån mig ibland... Men det har du säkert redan tänkt på 🙈
 
Dum fråga kanske men har du telefonen på dig hela tiden? Jag får mycket mer på klockan eftersom den verkligen är med mig hela tiden, telefonen lägger jag ju ifrån mig ibland... Men det har du säkert redan tänkt på 🙈

Inte alls dum!
Har på den i princip hela tiden, åtminstone på jobbet. Det är hemma den ligger ensam ibland!
 
Min klocka har just nu registrerat 1345 steg (det blir inte mycket när man cyklar till och från jobbet), och telefonen säger 693, och då har telefonen fått ligga stilla på skrivbordet en hel del.
 
För mig var skillnaden så stor att jag tog bort appen. Klockan har jag alltid på mig men inte mobilen.
 
Min klocka säger att jag gått 8613 steg medans mobilen säger att jag gått 8900 steg. Litar mer på klockan för den har jag haft på mig hela dagen medans mobilen lägger jag ifrån mig.
 
Klockan: cirka 6600
Mobilen: 2760 :laugh:

Har oftast med mig telefonen, har iofs lämnat den lite på jobbet men har inte gått speciellt mycket alls.
 

Liknande trådar

Hästvård Blir inte klok på min häst. Köpte honom från ridskola dec -02 med pålagringar vf men ohalt vid böjprov. Vet tyckte inte att...
Svar
15
· Visningar
2 701
Senast: majja22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp