milian

Trådstartare
Finns det nånstans man kan läsa statistik om hur många travhästar som kommer till start och hur mycket en genomsnittet är per häst på insprungna pengar mm?

Har läst det nånstans men hittar inte.

Sv: Statistik

Finns det nånstans man kan läsa statistik om hur många travhästar som kommer till start och hur mycket en genomsnittet är per häst på insprungna pengar mm?

Har läst det nånstans men hittar inte.

Varmblod: Om vi tar kullen född 2005 som ett exempel. De är alltså lite drygt 5 år gamla nu. Av dessa har 61,4% startat per 31/3-2010. Visst kommer några till att starta, men grovt kanske 2/3 kommer till start. Hästarna som är födda i den kullen har i snitt hittills tjänat ca 85.000 kr, men de bör rimligen ha en hel del kvar att tjäna tillsammans.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Finns det någonstans där jag kan hitta statistik på hur många kattfödslar som leder till komplikationer och liknande? Bakgrunden är...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Calmiche
·
Hästvård Kanske konstigt ämne under kategorin ”hästvård” men jag har en nykastrerad unghäst som enligt veterinären måste röra på sig ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
3 139
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
520
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka