Startboxar till passlöp?

S

Svíþjóð

Finns det någonstans där man kan hyra startboxar för tävling?

Sv: Startboxar till passlöp?

Ingen aning, visste inte ens att man hade startboxar till det.. men hör efter med täby och jägersro, de bör veta var du ska vända dig.

Det är inte likadana startboxar till galopp som till islandshästar.. så det går nog inte...
Kan du inte kolla med SIF om de kan hjälpa dig?

/Emma

Jo, jag ska kolla med SIF.
Men vet ni något så är det bara att säga till.

...annars är ju vm-startboxarna till salu :angel: :angel:

haha, hm.
Hyra vore då bättre :D

´Frågan är bara hur du ska få ut startboxarna från slöjdsalen när du är klar..

haha aa presic..får väll bygga dom utomhus :) haha nästa fråga e hur jag ska få hem dom....bor 1 mil från skolan..ähh det e bara att köra in dom på bussen:D

//loddie den galne

haha, vilka blickar du skulle få!

Men det är fortfarande ingen som vet något?
Jag ska kolla med SIF, men ni kanske vet?

det blir nog svårt att hitta, om det inte finns någon anläggning i närheten som har som du kan få hyra. Passboxarna är väl rätt unika om jag förstått det rätt...

Jo, och man brukar väl inte vara så¨pigg på att hyra ut starboxar eftersom dom mår bäst av att "stå still".
Men jag ville bara checka.
Men Mamma kollade i fipo imorse, och det står att man inte behöver startboxar i passlöpen.
Det trodde jag. Stenhårt.
Men hur ska man då ha?

kanske starflagga? ir klara färdig gå??:d såg på en bild från ett EM med isisar o då hade som inte startboxar utan några "träboxar":crazy:

//loddie den glade:D

Svíþjóð skrev:
Jo, och man brukar väl inte vara så¨pigg på att hyra ut starboxar eftersom dom mår bäst av att "stå still".
Men jag ville bara checka.
Men Mamma kollade i fipo imorse, och det står att man inte behöver startboxar i passlöpen.
Det trodde jag. Stenhårt.
Men hur ska man då ha?
Nå får väl simulera att ni har en startbox, så här:

Från stillastående till galopp: :D

brsarp115.jpg

brsarp113.jpg

(pga Pul har jag pixlat ansiktet)

Aha, det är jag som är efter.
Men med lite fundering hade jag KANSKE listat ut det ;D

I FIPO står det att man kan använda antingen startboxar eller startmaskin, men vad är och hur fungerar en startmaskin?

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
761
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
261
Senast: Roheryn
·
Hemmet Finns det hyresbolag som hyr ut fristående villor? När jag var yngre bodde vi i en villa som vi hyrde av ett fastighetsbolag men är det...
Svar
5
· Visningar
380
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Finns det några fallgropar att fastna i som hyresgäst om man hyr bostad av en privat hyresvärd? Alltså, kan man som hyresgäst råka illa...
Svar
15
· Visningar
1 069
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka