hjärter_dam
Trådstartare
Den 4:e december har klubben clear round dressyr, Lätt c. Jag har ridit det programmet tidigare, och jag vet att det inte skulle vara några som helst problam för pållan att klara av det, och jag skulle tycka att det var hemskt kul att få starta dressyr igen, för det av LÄNGE sen! Men ridunderlaget är ju som ni vet inte det bästa, och pållan är rejält pigg, både pga kylan och att hon inte får den motionen hon behöver.
Vi åker iväg och tränar för tränare en gång i veckan, i övrigt kan jag bara rida hemma, och i princip bara i skritt och kort trav när underlaget tillåter. Så, ska jag, trots att hon formodligen kommer att vara rysligt pigg åka till klubben, där hon för övrigt aldrig har varit, och starta, eller ska jag vänta tills jag kan rida lite bättre hemma. Jag har ingen möjlighet att åka till ridhus mer än en gång i veckan...
Suck, ibland undrar man nästan varför man håller på med hästar på vintern...
Vi åker iväg och tränar för tränare en gång i veckan, i övrigt kan jag bara rida hemma, och i princip bara i skritt och kort trav när underlaget tillåter. Så, ska jag, trots att hon formodligen kommer att vara rysligt pigg åka till klubben, där hon för övrigt aldrig har varit, och starta, eller ska jag vänta tills jag kan rida lite bättre hemma. Jag har ingen möjlighet att åka till ridhus mer än en gång i veckan...
Suck, ibland undrar man nästan varför man håller på med hästar på vintern...