starta avd A med unghäst?

Sv: starta avd A med unghäst?

du kan kvala till avd a när hästen är 6 år och hästen har gjort x (minns inte hur många) antal felfria starter i den klassen du vill kvala till.

Läs TR

När hästen är 6 får du kvala upp den till Avd a. Du ska ha Minst 2 felfria rundor i Minst den höjden du tänker hoppa. Ja tror det är upp tom 130 135 ?.

Du får starta Avd. A, om den har bedömning A, för den klassen behöver ingen separat unhästklass. Eller såklart även i övriga bedömningar om den kvalat ( 2 felfria rundor i avd B på den aktuella höjden

Liknande trådar

Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 596
Senast: BornAgain
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: Snurrfia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Magnus A Djuse blev tidigare under dagen historisk. Av bara farten tog han ytterligare två V75-segrar. Tillsammans med B.A.Superhero...
Svar
0
· Visningar
27
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Över 670 hästar gjorde under torsdagen sin första start under årets unghäst-VM i hoppning. I den svenska truppen tog sig två hästar i...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka