Starbys hingstar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ninnie

Trådstartare
Undrar om någon vet kostnaden för att använda sig av Starby dressyrstalls hingstar. Ex. Sir Schölling och Black Coffe. Någon här som har valt dem ?

Sv: Starbys hingstar

Kan rekommendera dig att gå in på www.asvh.se och klicka på "Faktablad" så kan du se alla hingstars priser (de som har hunnit fixa årets licens, de droppar in efterhand).
Black Coffee och Sir Schölling kostar båda 2000 kr vid språnget och antingen 4000 kr vid 90 dygn alternativt 5000 kr vid levande föl.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 979
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Avel Undrar om någon här hört/vet något om hingsten Regress, en westfalisk hingst född -72. Härstamning e: Remus I u: Freia. Tycker det är...
Svar
2
· Visningar
714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka