Star Trailertransporterna...

F

Farouk

Ingen som vill ta några detaljbilder på BOMMARNA bak/fram (hur dessa fästs m.m) + på hur "låsen" på stora bakluckan ser ut?
Vore väldigt snällt, för jag hittar inga detaljbilder på just detta :crazy:

Sv: Star Trailertransporterna...

jag vill också se lite bilder. i första hand diamanten. funderar på att ev inskaffa en sådan.

ni som har en sådan, är ni nöjda med den? hur är den att köra med?

någon som har bilder på bommarna fram, sadelskåpet och på fronturlastningen?

Jag kan ju fota på min transport, det är iofs bara en safir men fästningsanordningarna kanske ä densamma?

HEMSKT gärna! :bow:

Peplis:

Besöker den sidan DAGLIGEN för att dregla, men de har inga bilder på detaljer m.m :(
Inte heller Star Trailers hemsida.

här kommer lite bilder
frambom2.jpg

frambom.jpg

baklucka.jpg

bakbom2.jpg

bakbom.jpg

Sådana bakbommar (sista och nästsista bilden) har vi på dalavagnen också. Helt suveräna snabbommar!!!

Kör ofta med en Star-Trailer boggie, tror det är en diamant men är inte säker.
Den ligger kanon på vägen och min förut svårlastade pålla klampar snällt in i trailern. :love:
Det enda jag kan tycka är att sadel skåpet är lite trångt.
Som när vi begett oss på träning eller tävling 2 st så är det knappt sadlarna får plats.
Det är väldigt trångt om plats med 2 sadlar däri.

Annars är den kanon. Hade dom inte kostat så mycke hade jag själv inhandlat en. :D

Liknande trådar

Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
742
Senast: Miingla
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 229
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
979
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka