Stång till duschmunstycke

grodan21

Trådstartare
Kära buke!
Jag har ett problem, jag bor i en hyresrätt som inte har någon stång till duschmunstycket :cry: Har ni några ideer på hur man kan sätta upp den utan att borra? Vill ju inte förstöra tätskiktet

Kära buke!
Jag har ett problem, jag bor i en hyresrätt som inte har någon stång till duschmunstycket :cry: Har ni några ideer på hur man kan sätta upp den utan att borra? Vill ju inte förstöra tätskiktet

Ta det med hyresvärden. Aldrig att jag hade gett mig på något sådant i en hyresrätt med risk att få betala en massa om något går fel.

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
768
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 679
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 558
Senast: Queen
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 507
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025