Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Zuzzi skrev:har en valack född 1991
Mystisk hälta höger fram i bogen, veterinären hittade aldrig nånting, kollade fler gånger. Haltade när det gick fort i traven. Uppfödarna behandlade med akupunktur och massage efter varje träningspass så han höll ihop fint i loppen! Skulle sedan säljas som ridhäst eftersom han uppenbarligen inte funkade eftersom han hade den här "skadan" eller vad det nu var. Den han såldes till lovade att han skulle starta nån gång till innan han blev ridhäst, startades och såldes sedan vidare som travhäst. Sina sista starter rapporterades han varje gång och fick till slut startförbud; "specialundersökning erfordras"
27; 2-1-1: 40 900 kr
då var han 8 år, syrran köpte honom som 10-åring 2001. Sprang fortfarande orent i snabb trav men 2003 när jag började rida dressyr med honom försvann den och har inte kommit tillbaka. Är idag en riktig allroundhäst som älskar att lufsa i skogen och gå framför vagnen!
e.Callit
u.Precious Girl
ue.Pershing
Tessie skrev:Jag har tre travare hemma en är efter Alf palema-Florida flame och en efter Zoot Suit-Super Witch och en efter Super Arnie-Amilla E.
Jag håller på med ponnytrav och har har precis plockat ut min tränarlicens, ska rida och köra upp för monté samt körlicens nästa vecka.
Örm, jag skrev fel.juvelen skrev:vilken av dom?
Skulle vara roligt om någon har några halv/hel syskon till honom ! Gum ball är ju en känd hingst och har fått många avkommor efter vad jag har hörtJulle_bull skrev:Jag har en 5 årig varmblodstravare. Han är e: Gum Ball u: Delvina Ås Han har inte startat några lopp pga att han sprang för sakta :smirk: tur för mej
NathalieBorgman skrev:Moa Hits
e: Mossäter
u: Greivina
ue: Troll Jahn
Livs 0 kr
Ridhäst nu mer..
Black Runner
e: J.R Broline
u: Com canter
ue: Quildar
Livs: 123 550 kr