Stalltvätt/rengöring

G

GD1

Har ni några tips på bra rengöringsmedel till stallet?? Läste någonstans att man kunde använda medel som man gör rent hus med innan man målar, har någon prövat detta??

Sv: Stalltvätt/rengöring

Det heter fasadtvätt.

Finns i de flesta målaraffärer. Har själv aldrig användt det i stall. Men på huset funkar det super = )

Sv: Stalltvätt/rengöring

Virkon är bra! Det är ett desinfektionsmedel som tar bort bakterier på köpet.
Gjorde rent stallet för några dagar sen och då använde vi först grönsåpa och skrubbade rent det värsta (stallet har inte blivit tvättat på ett tag ;)) och avslutade med virkon. Jättebra resultat!

Liknande trådar

Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 557
Senast: Liten
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 172
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
740
Senast: tara
·
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är...
2
Svar
35
· Visningar
2 116
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V