Stalloverall

superbusan

Trådstartare
är det helt omöjligt att hitta en bra overall att dra över när man ska mocka etc. Förut hade finntack en jättebra men den görs visst inte längre. vill ha en lite glansig så inte allt hö, strö etc omedelbart fastnar

är det helt omöjligt att hitta en bra overall att dra över när man ska mocka etc. Förut hade finntack en jättebra men den görs visst inte längre. vill ha en lite glansig så inte allt hö, strö etc omedelbart fastnar

Jag har en från Fristads, funkar utmärkt. Finns hos bland andra Swedol.

Har du kollat på Julas billiga? (just nu 399 kr). Kan vara prisvärt att prova. Använder dem själv i jobbet (tuff miljö) och de har hållt förvånansvärt bra.

Har hööks men den är alldeles för varm för stalljobb. Pappa har julas, hållit i många år! Själv skulle jag nog leta typ en sådan lite tunnare typ så man inte svettas så :angel:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 547
Senast: corzette
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 545
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Vi har fått tid till veterinären på onsdag men vill bara höra om man kan göra något själv? Tror att ena hunden har fått något som har...
2
Svar
26
· Visningar
2 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd