Stallbyggnad/inredning

Center

Trådstartare
Stallbyggnad/inredning-Undrar varför det inte finns något sådat forum? Hade varit trevligt för de som har stall och /eller visstas mycket i stall och de som planerar för framtiden. Kanske inkludera padock i det forumet också.
Nu menar jag inte regler och dyl för de finns att finna annanstans, men däremot praktiska detaljer och liknande hade varit trevligt att kunna diskutera.
Kanske diskuteras det nu på annat forum, men jag har inte hittat nåt om saken.

Mvh. Linda

Senast ändrad:
Sv: Stallbyggnad/inredning

Det verkar som om stallbyggnationer och liknande diskuteras på Hästverksam, kanske passar dina funderingar in där?

Sv: Stallbyggnad/inredning

Tack. Jag såg det nu också. Och där fanns ju en hel del om ämnet.
Fast jag håller kvar min fråga ändå, kunde ju alltid varit trevligt med ett eget forum för det:) Men nu vet jag ju i heller inte hur svårt det är att ändra på sidorne och sånt där data grejs;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 178
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 292
Senast: Ajda
·
Äldre På ett annat forum jag skriver på ibland, ett mindre vetenskapsinriktat, var det för ett tag sedan en diskussion kring om det skulle...
78 79 80
Svar
1 583
· Visningar
88 752
Senast: Wingates
·
Gnägg Jag hoppas den får ligga här, tycker den kan passa in på flera ställen men kanske bäst här. Jag är absolut inget proffs på hästar...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Vinterbad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama