Stängselaggregat med GSM-larm

sjoberga

Trådstartare
Är det någon här som har? Erfarenheter? Är det värt de extra tusenlapparna?

Kommer larmen som de ska, larmar det hela tiden eller aldrig?

Och om du inte har; är det något som övervägts vid nyinköp och varför har det valts bort?
 
Sv: Stängselaggregat med GSM-larm

Tanken har föresvävat mig eftersom vi jobbar så långt hemifrån. Vi kommer sätta upp kameraövervakning via nätet på lösdriften under hösten.

Men det har visat sig att vi har ett levande larm i form av en granne som ringer :D (Min connemara hoppade ur hagen tre gånger i vintras).
 
Sv: Stängselaggregat med GSM-larm

Tanken har föresvävat mig eftersom vi jobbar så långt hemifrån. Vi kommer sätta upp kameraövervakning via nätet på lösdriften under hösten.

Men det har visat sig att vi har ett levande larm i form av en granne som ringer :D (Min connemara hoppade ur hagen tre gånger i vintras).

Puttar upp tråden lite... Ingen med erfarenheter av sådana aggregat?
 
Sv: Stängselaggregat med GSM-larm

Lite tips från telefonsupporten ;):
Om ni har ett kontantkort, kom ihåg att fylla på det regelbundet (dom kan bli inaktiva om dom inte fylls på under lång tid). Registrera det på ditt personnummer, så att supporten kan hitta det utan att du måste gräva ut simkortet. Kolla vilken operatör som har bäst täckning i ditt område - testa i mobilen först. Och kom ihåg att det kan bli driftstörningar på mobilnätet :).
 

Liknande trådar

Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 121
Senast: Caoimhe
·
Samhälle Nyligen blev en kändis dömd för köttstöld eftersom hen inte hade blippat alla varorna i korgen. Min fråga blir då, har ni råkat ut för...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 601
Senast: Manji
·
Hundträning Planen är att sälja mitt hus och skaffa en lägenhet men då blir problemet att jag har två små bjäbbor. Om det går att träna bort...
2
Svar
32
· Visningar
3 324
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
4 169
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp