Spruta för att släppa ägget

Skye

Trådstartare
Det finns ju en spruta man kan ge så stoet släpper ägget inom 36h. Har dock hört att det ska finnas en där ägget släpper inom 6h någon som vet om det stämmer och vad den heter isf?
 
Det finns ju en spruta man kan ge så stoet släpper ägget inom 36h. Har dock hört att det ska finnas en där ägget släpper inom 6h någon som vet om det stämmer och vad den heter isf?

Ingen aning om det ska finnas ngn som gör att det släpper ännu fortare men låter osannolikt? Varför skulle man då använda den som tar ca 36h liksom?
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 984
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
958
Senast: Kirre
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
688
Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
10
· Visningar
888
Senast: Ray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp