Springa eller inte springa - det är frågan...

Roheryn

Trådstartare
Vill verkligen ut och springa idag (har möjlighet att göra det i dagsljus, vilket verkligen inte händer varje dag såhär års...), men känner mig liiiite förkyld, så jag tvekar. Skall jag strunta i det? Springa men ta det lite lugnare? Träna något icke konditionskrävande istället (yoga blir det i så fall)? Och hur påverkar det EGENTLIGEN kroppen att träna med en lättare infektion? Vill påpeka att jag inte har halsont eller feber, utan bara känner lite i hals o näsa att det är "något"...

Vill verkligen ut och springa idag (har möjlighet att göra det i dagsljus, vilket verkligen inte händer varje dag såhär års...), men känner mig liiiite förkyld, så jag tvekar. Skall jag strunta i det? Springa men ta det lite lugnare? Träna något icke konditionskrävande istället (yoga blir det i så fall)? Och hur påverkar det EGENTLIGEN kroppen att träna med en lättare infektion? Vill påpeka att jag inte har halsont eller feber, utan bara känner lite i hals o näsa att det är "något"...

Jag hade vilat/promenerat.

Känner man att nånting är på gång i kroppen så tycker jag att man ska ta hand om den, risken är ju att det bryter ut ännu mer.

Liknande trådar

R
Småbarn Jag har två barn på 7 respektive snart 5 år. Storebror har adhd och är extremt fäst vid sina skärmar, särskilt på vardagskvällarna när...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 565
Senast: Raderad medlem 19815
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Häromdagen var det dags för yogapass. Jag hade jobbat på dagen – visserligen kontorsarbete men ändå förhållandevis rörligt då jag går...
Svar
5
· Visningar
1 186
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 506
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En stor del av min tid går fortfarande åt till att försöka jaga vidare efter något som kan lösa mina hälsoproblem och få mig att må...
Svar
5
· Visningar
1 225
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30