Spring Show 2011, Bökeberg 19-20 mars

PrittePuff

Trådstartare
Vilka ska dit?
Ska ni tävla? Vilka klasser? Eller ska ni dit å se å lära?

Jag ska dit som groom :D

Ska bli jättespännande!!

Sv: Spring Show 2011, Bökeberg 19-20 mars

Funderar på att åka dit och titta. Är relativt ny inom western så vågar mig inte på att tävla än.

Har för långt till Bökeberg.. Tyvärr! Det är rätt mycket tävlingar som går där..

volvo740tjej: skoj!! hojta till så kanske vi kan ses :D Om jag vågar och inte har allt för fullt upp med att springa konstiga ärenden åt min ryttare :rofl:

Cowgirls: Synd, men det är massa tävlingar där och grevagården, men grevagården har du närmare till iaf :)

Ja vi brukar ha åkt till Grevagården förut, får se hur det blir iår.

Kan hända att det blir att åka en del till Axevalla istället.:D

Vilka ska dit?
Ska ni tävla? Vilka klasser? Eller ska ni dit å se å lära?

Jag ska dit som groom :D

Ska bli jättespännande!!

Jag och min elev Kajsa (cahs här på buke) ska ner på mina hästar. Delvis avelshingsten Rocking Trendsetter, samt hans halvbror Rocking Legacy :)
Och du Christine ska ju vara våran Grooooooom!! ;) Alltid bra...

Jag ska lägga datumet på minnet och se om jag få någon mer med mig. Alltid kul med tävlingar.

Jag hoppas på att åka dit och tävla :)

Ska tävla min paint på söndagen, trail, wh o wp,
min tränare ska rida trail o prova på hus :)

Har inte ens besvärat mig att gå in och titta eftersom jag är så grön..
Men var ju tvungen att se vilka klasser det finns och nu är jag lite sugen att vara med i showmanship beginners och trail at hand AA, Men lär förvirra bort mig totalt där så kanske ska åka utan häst första gången..:angel:

Det är synd att Bökeberg ligger så himla långt ner! Hade varit toppen om det har varit en liten bit nämre, Grevagården därimot är jättebra placerat(för oss norrlänningar) Men man skulle gärna vilja åka på en tävling på Böke! :D

En häst i mitt stall ska då för första gången tävlas i trail för nybörjare. :)

Jag upptäckte att det faktiskt inte tar mig mer än en timme till Bökeberg så jag funderar på att åka dit och se och lära :D

Ja, det är faktiskt inte helt fel ;)
Fast annars tycker jag att mycket brukar hålla till i mellan-Sverige och då är man felplacerad här nere :p

jag tycker det känns som att allt är i södern. nu bor jag iof inte 100 mil från allt som jag gjorde tidigare, men det känns ändå långt.. vars är den ultimata platsen att bo på kan man ju undra...

Liknande trådar

Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 355
Senast: shia
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 525
Senast: Cilva
·
Distans Hej distansfolk! Nu behöver jag lite hjälp här, det handlar om en första distansstart och hur jag kommer dit! Efter att ha tävlat...
Svar
11
· Visningar
1 749
Senast: annoj
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 129
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka