Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett hemma i alla fall nu ska försöka att testa det i helgen.Är de någon här som har prövat sprengers nya bett novocontact?
Åh, skriv gärna vad du tycker när du testat, är sugen på att köpa ett på måndagJag har ett hemma i alla fall nu ska försöka att testa det i helgen.
Jag har ett hemma i alla fall nu ska försöka att testa det i helgen.
Jag har testat KK Balkenhol/KK båge vilket har fungerat bäst av betten jag har testat men fick då tips om novocontact att det kanske skulle fungera ännu bättreJag har det tvådelade med fasta ringar.
Hon är väldigt rädd/försiktig vad gäller bett. tar gärna inte stöd utan det är ganska mycket av och på. Går jätte bra på hackamore men det får man inte tävla dressyr på och vi har tittat in munnen på klinik 2 ggr det senaste året och de kan inte hitta några saker som orsakar detta beteende visserligen är inte min häst riden så jätte mycket så det kan ju förhoppningsvis bli bättre när vi rider mera, känns som om det är lite av unghästbetende som sitter kvar.
Jag kanske skulle skriva att det är det tvådelade jag har. Vilket då står att det skall vara bra för de känsliga hästarna vilket då stämmer bra då min som jag tidigare skrivit gärna hamnar bakom lod och tappar stödet när bettet blir för starkt.@Eme_liie Intressant analys Hoppas hästen lär sig gilla bettet!