Sprattelgubbe

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ridit Senioren idag för andra gången den här veckan. Jag kanske är lite på G i alla fall.

När vi kom upp till ridhuset fick han värma upp på egen hand. Han var lite yster ett tag. Sen satt jag upp och red. Rent ridmässigt gick det skitdåligt och han sprattlade ett par gånger också. Det fick jag med på film.

Han är rätt stel, framförallt åt ena hållet så jag tror det är dags att få honom genomgången i kroppen igen. Han har dessutom sagt till att han inte vill ha bett i munnen. Om man kommer med hackamoret så klär han däremot på sig den själv. Så han får gå på hackamore då. En koll i munnen är beställd så får vi se vad som kan åtgärdas.

Senioren värmer upp på egen hand:

Sprattel

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min sjukskrivning har utökats igen till 75%. Och plötsligt kan jag andas. Jag fick lite luft i mitt liv och är inte längre i...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Om du frågar mig vilka hästar jag gillar bäst på ridskolan så blir mitt första självklara svar Ägrim, sen skulle jag nog säga Laroko...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka