Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, då hör det nog till Premium.Jag har den. Har premium.
Jag har Free och kan aktivera databesparing.Har fått upp att jag kan aktivera databesparing för att:
Gå till fliken Hem, tryck på inställningar samt aktivera databesparing.
Till fliken Hem hittar jag men inget om inställningar/databesparing.
Jag har Spotify Free, är detta någon som avser Spotify Premium kanske?
Jag har Spotify på datorn. Hittade Inställningar men inte integritet eller besparingar.Jag har Free och kan aktivera databesparing.
Petade på knappen med min initial uppe till vänster, sen Inställningar och integritet, där hittar man Databesparing.
Edit: I appen alltså.
Kanske bara finns i mobilappen?Jag har Spotify på datorn. Hittade Inställningar men inte integritet eller besparingar.
På datorn har man väl oftast inte nån maxförbrukning? Så man behöver inte spara på data.Jag har Spotify på datorn. Hittade Inställningar men inte integritet eller besparingar.
På datorn har du möjlighet att sätta ljudkvalitet i flera steg, så om du vill spara datatrafik, så har du "Audio quality" du kan ändra på.Jag har Spotify på datorn. Hittade Inställningar men inte integritet eller besparingar.
Tack, ska kika på det.På datorn har du möjlighet att sätta ljudkvalitet i flera steg, så om du vill spara datatrafik, så har du "Audio quality" du kan ändra på.
Visa bifogad fil 132865
Hittade det. Streaming quality står på Automatic och Download på hög.På datorn har du möjlighet att sätta ljudkvalitet i flera steg, så om du vill spara datatrafik, så har du "Audio quality" du kan ändra på.
Visa bifogad fil 132865
Om målet är att spara på datatrafik, så låg som möjligt utan att du stör dig på att ljudet blir dåligt.Hittade det. Streaming quality står på Automatic och Download på hög.
Vad är lämpligt att ha dessa på?