Sport Medicine Combo Boots

T

Tess82

Har någon testat dessa som finns på Hööks?

Är lite sugen på att köpa dem.Verkar bra att ha när man tränar på banan :)

Sv: Sport Medicine Combo Boots

Ingen?Vad har ni för skydd när ni tränar?Nyfiken :bump:

Jag är osäker på funktionsduglighet och hållbarhet hos dessa kopior...jag skulle satsa på ett par riktiga Professionals Choice Combo Boots istället, de är helt suveräna med en hållbarhet som gör det ekonomiskt försvarbart att istället satsa på dessa kvalitetsskydd...:)

Jag har oxå prof choice combo boots.Kolla dom som säljer western saker dom flesta säljer nog dom.

Var finns de att köpa?

Dom saluförs nog av flera svenska westernbutiker, dock köper vi våra direkt från USA vilket gör att vi köper dom mycket billigare än vad vi sett dom kosta här...
Men kanske butiken i danmark har ett bättre pris, kolla med dom, annars råder jag dig att köpa direkt från USA::)

Hej!

Jag har dessa combo boots från Hööks. Jag tycker/tyckte att dom är helt ok för de priset. Mina har hållit i typ ett år, sen gick själva bootsen sönder, bak vid ballarna. Nu vet jag inte riktigt hur det gick till när dom gick sönder, men det är förmodligen är det för att är lite dålig kvalite :smirk:
Men jag tycker att det övriga skyddet är bra, känns väldigt smidiga. Så jag kommer att klippa bort bootsen och köpa nya av bättre kvalite :D

Jo, köpa från Usa är ju MYCKET billigare, men frakten
är ju tyvärr inte det. Även små paket kostar ju skjortan.
Skulle bara kolla frakten på en pad (130 §) och ett
bett (98 §), då slutade jag tänka i dom banorna.

Men en sadel kostar 2500 att frakta, så det skiljer
ju inte massor mellan stort och litet paket..

Så dyrt är det inte att beställa från USA.. köpte en hatt, ett par boots och ett par byxor och betalade 59 dollar och fick det hem till dörren... MEN man måste momsa in grejerna, så det är ju fördel om man har ett företag å ta in det genom så man får tillbaka momsen..... :angel: Och momsen är på efterkrav....
;)

Jag skulle bara bli glad i så fall!
Jag skulle beställa från Horsesaddleshop.com,
men frakten blev så dyr så det var inte värt det..

1 Pad á 505kr--- frakt 915kr = 1420 (samma i S kostar 1600)
2 Pad: 1010 ---- frakt 1320 = 2330 (1200 /pad)

Kanske är billigare på andra ställen?

Jag skulle bara bli glad i så fall!
Jag skulle beställa från Horsesaddleshop.com,
men frakten blev så dyr så det var inte värt det..

1 Pad á 505kr--- frakt 915kr = 1420 (samma i S kostar 1600)
2 Pad: 1010 ---- frakt 1320 = 2330 (1200 /pad)

Kanske är billigare på andra ställen?

Beställ från ett ställe där du kan välja fraktsätt själv, då ska du välja USPS, United States Postal Service, där hittar du lägsta fraktpriserna och kan välja hur snabbt du vill ha dina grejor och du betalar högre pris för snabbare frakt. Så det behöver inte alls bli så dyrt att beställa, och det är ändå alltid billigare än att köpa här:smirk:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
724
Senast: Miingla
·
Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 881
Senast: Amha
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka