Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt ok att du har sport-BH både till vardags och fest. Jag har förstått att det är ett inte helt ovanligt problem med bröst på karlar nu för tiden så det kan ju finnas ett behov av BH även där. Testa om det inte räcker med A-kupa.Visst är det ok att ha sport bh på sig när man går på fest. Men precis, det är inte jag som ska ha den på mig
Tack för svaret . Då ska jag framföra detDet är helt ok att du har sport-BH både till vardags och fest. Jag har förstått att det är ett inte helt ovanligt problem med bröst på karlar nu för tiden så det kan ju finnas ett behov av BH även där. Testa om det inte räcker med A-kupa.
Ja när jag var på badstranden senast så var det nog lika mkt mans som kvinnobröst.Det är helt ok att du har sport-BH både till vardags och fest. Jag har förstått att det är ett inte helt ovanligt problem med bröst på karlar nu för tiden så det kan ju finnas ett behov av BH även där. Testa om det inte räcker med A-kupa.
Ja det är klart, är ju ett jämställt samhälleJa när jag var på badstranden senast så var det nog lika mkt mans som kvinnobröst.
Tack för svaret . Då ska jag framföra det
Förhoppningsvis har @Gammeln inte enbar en sport-BH på sig utan mer kläder på sig! En tight liten sport-BH under nätbrynjan så blir det ingen glipa i skjortan mellan knapparna.Fast det är ju inte så sexigt med sport-bh?
............Fast det är ju inte så sexigt med sport-bh?
Ja det är nån sorts bjudning med mingel o cooktails o vad det nu är. Lite finare fest så att sägaVad är det för fest ni ska p där det spelar någon roll vad man har för underkläder?
Det är väl den intressanta frågan..
Ja det är nån sorts bjudning med mingel o cooktails o vad det nu är. Lite finare fest så att säga
Ja det undrar jag också. Men hon som ska ha den på sig säger att den "lyser" igenom det yttersta plagget och då syns den, ja du vet. Jag sa, men gör det nått dåOch hur har val av underkläder betydelse... vem ser dem under kläderna?
Nu får jag konstiga associationer om mingel i underkläder?
Förhoppningsvis har @Gammeln inte enbar en sport-BH på sig utan mer kläder på sig! En tight liten sport-BH under nätbrynjan så blir det ingen glipa i skjortan mellan knapparna.
Fast nu frågade han ju efter sport-BH så det är det jag svarat på.Fast han kanske hellre vill ha en push-up med en avslöjande glipa!
@Gammeln naturligtvis kan din vän ha en sport-BH på sig. Dock är ett faktum att kläderna (oftast) kommer till sin rätt mer om man snyggar till hyllan så att säga. Det finns många snygga bygelfria BH:ar att köpa, även med pushupeffekt. Problemet är bara att har man en gång börjat använda dem så är det sjukt obekvämt att byta tillbaka till tortyrannordningarna med byglar.
Fast han kanske hellre vill ha en push-up med en avslöjande glipa!
Ja det beror hur han vill att brösten ska se ut.Fast han kanske hellre vill ha en push-up med en avslöjande glipa!