Sponsring!

S

Sellan

vad får ni för sponsring? vad har ni gjort för att få spomsringen?
*lite nyfiken om hur det ser ut runt om i landet*

Sv: Sponsring!

vårat lag är sponsrade av husqvarna AB, men jag vet inte hur vi fick de men men.. schabrak, huva, jacka och täcke har vi fått... bilder kommer snart

Haha ja ;)
Men jag tävlar inte så mycket nu, kanske 10-20 tävlingar om året så jag behöver ingen sponsor.
Sen när jag gått ur gymnasiet ska jag få några hästar till så då kanske det blir aktuellt ;)

Agria sponsrar med schabrak och hästförsäkring.
Sen är det hästens ägare som sponsrar med resten. Skäms lite när jag inte betalar en krona för nåt. :angel:

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
419
Senast: Blyger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Lady_S
·
V
Juridik & Ekonomi Såg tråden Boendeekonomi är jättekul! och kom på att jag skulle vilja höra från andra eller före detta villaägare, vad man ska ha för...
Svar
8
· Visningar
573
Senast: Jahopp
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har bubblat lite på sociala medier och i diverse tidningar om de minskande antalet starter på tävling. Vilket gjort att jag har...
2
Svar
35
· Visningar
3 089
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar