Spindelutställning i Borlänge?

gul_zebra

Trådstartare
Såg precis på Borlänge Närtv att de varit på en spindelutställning. Börjar ju bli mer och mer intresserad av fågelspindlar så det vore kul att kunna gå och kolla, nån som vet något om den? Om den öht är kvar?

Och samtidigt - någon som vet om det kommer några andra djurutställningar/mässor inom dalarna?

Sv: Spindelutställning i Borlänge?

Du får väl ta och komma hit vettja :)

Skämt åsido, känner inte till några spindelutställningar framöver.
Jo, om du åker till Tyskland, en smula långt kanske ;)

Till galningbyn :eek: ;) :D

Hehe precis. Får lifta med papps när han åker ner och handlar sprit! :D

I maj ska det hållas en herpetologisk utställning på Botaniska i Uppsala. Där kommer det att finnas lite av varje.
LIte närmare än Tyskland :D

Gaah måste allt vara så nära hufvudstaden :p Tycker allt kan vara här i Borlänge istället hehe :D

Hmm herpetologisk... Terrariedjur väl? Tror du det kan finnas bamsingsniglar där? :angel: :D

Jag kan kolla vad som hittills är anmält att komma.
Jag ska eventuellt visa både spindalr och ormar.

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 038
Senast: Gunnar
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
653
Senast: Miingla
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 851
Senast: Miiikaela_
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama