Spelhjälp önskas

keramin

Trådstartare
om man får be om sånt här...
Jag har börjat spela Aura men har kört fast nästan direkt. Är väl inte tillräckligt smart kan jag tro. Säg till om du kan början i alla fall så återkommer jag med frågor. Vill ju bara ha lite hintar och inte en komplett walktrough.
 
Sv: Spelhjälp önskas

Hejsan!

UHS har kompletta walktrogher men de är uppdelade i frågor så man kan välja hur mycket hjälp man vill ha. Vill man bara ha lite hjälp klickar man på frågan och väljer att bara se första delen av svaret, vill man ha mycket hjälp får man klicka flera gånger.
Här är länken: http://www.uhs-hints.com/uhsweb/aura.php
 
Sv: Spelhjälp önskas

Tack så jättemycket för tipset. Det verkar vara precis vad jag behöver :bow:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Snart blir jag galen. Jag har ätit mellanpiller (Azalia) i några månader men började få blödningar för några veckor sedan (ca 1 månad...
Svar
18
· Visningar
2 966
Senast: zassoo
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 942
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
3 992
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp