Speedcart införskaffad!

M

Matiz

Nu har jag äntligen fått min speedcart. Hämtade den idag.
Hade hoppats på att få en svart men fanns bara i blått, rött och grönt. Så det fick bli en blå. Jag hade kunnat få svart och med guldstripes som jag ville men hade då fått vänta ett tag till. Och otålig som jag är så fick det bli såhär... Eller så kanske jag ändrar mig och byter. Ska nog kolla leveranstid imorgon.

Pållen jag har skaffat är ju inkörd sen innan och tränad en hel del. Eftersom jag bara har kört rockard innan och inte med den nye pållen, så funderar jag på att mest skritta i början och jogga lite...

Hur mycket ska en 3-åring orka som är körd innan och tränad i några månader?

Sv: Speedcart införskaffad!

vad har du beställt för vagn? nyfiken.

og orkar den ut och skritta och jogga var inte oroig. det är väl en travhäst??

Vet inte märket på vagnen... Tillverkas av en farbror i veddige iaf.

Jo det är en travhäst.. Klart den orkar skritta och jogga, undrar mest hur mycket och hur ofta?

Min speedcart är nu över 15 år gammal, oxå tillverkad av farbrorn i Veddinge :D

//intresseklubben noterar :rofl:

vad går den på nuförtiden.

4500kr + moms..

Kul att den håller länge :D

Idag ska jag hämta den.... Specialbeställd med svart lack och guld stripes...
Blir bilder sen när jag fotat lite :D

Tack! :D Nu ska bara vädret tillåta lite testning av den med...

Det gör den förmodligen. Men jag vill inte köra i varken regn eller blåst första gången jag överhuvudtaget kör pållen...

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 342
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Häromdagen var det dags för yogapass. Jag hade jobbat på dagen – visserligen kontorsarbete men ändå förhållandevis rörligt då jag går...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: cassiopeja
·
Trav Måste bara skriva av mig lite då jag inte har någon att bolla tankar och ideer med. Har en 2 årig kallblodtravare som jag har fött upp...
Svar
4
· Visningar
2 666
Senast: anhe
·
Relationer Jag vet verkligen inte hur jag ska bemöta min pappa längre. Han är ständigt sur, bitter och tycker extremt synd om sig själv. För ett...
2
Svar
23
· Visningar
8 615
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka