spara stängd tråd?

schelin_j

Trådstartare
Finns det något sätt att spara ned en tråd som nu låsts?

Skälet till frågan är att vi är ett härligt gäng som skrivit i den långa shire/clydesdaletråden på gnägg och denna tråd har nu låsts då den blivit för omfångsrik och således tar för stor plats. Jag har fått massor av bra tips i den tråden och det ligger dessutom väldigt vackra bilder på mina nyfunna vänner och deras underbara hästar och andra djur där - och allt detta skulle jag vilja spara!

Så går det att spara denna tråd på något sätt och i sådant fall - hur gör man? (förklara enkelt tack, jag är idiot vad gäller sådant här)...

Eller förresten, är det överhuvudtaget en risk att tråden försvinner eller finns den kvar "för evigt" någonstans i bukefalosrymden?

Sv: spara stängd tråd?

Åh menar du att det är så lätt!!! Det borde till och med jag klara av ju... kanske :D

Tror dock att du måste spara varje sida för sig :crazy: För det är bara den aktuella sidan (den du har öppen i fönstret) som sparas när du gör så, har jag för mig.
Är inte helt säker, så prova först, så du inte går miste om alla sidorna i tråden.

Jo precis!
Man sparar bara det som finns i webläsaren just då, så består tråden av många sidor så måste man göra så på varje sida!

Jag visste väl att det inte skulle gå så enkelt - det är ju sällan saker är så enkla faktiskt :D

Tja, då vet jag vad jag ska göra i kväll i alla fall. Spara ner 173 sidor bukesnack... :(:cool::eek::rofl:

Du kan inte öka antalet inlägg per sida i Kontrollpanelen
så det inte blir så mycket sidor? (har för mig det går)

Det kan ju vara värt att kolla :idea:

Tack alla för era svar. Det är inte lätt att inte kunna...:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Tillbaka