Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope, aldrig varit där. Så, tyvärr vet jag inte.@tuaphua kanske? Om hon har uppkoppling i Australien
Någon som varit på morgonträningen där? Jag kommer ev åka till Wien i december och tänkte kolla in den när jag ändå är där. Är ju inte där över en helg så jag kan ju inte kolla på uppvisningen. Men vad övar dom på morgonträningen? Två timmar ska den vara....
Jag har bara sett uppvisningen men har någon bekant som tyckte träningen var intessant och rekommenderade mig att se den. Vad jag har förstått så tränas både de yngre hästarna och de mest välutbildade inför publik, men att det inte är varje dag som de tränar skolorna över mark. Jag tycker att det kan vara värt med ett besök bara för att få se omgivningen, tänk att rida i ett sånt ridhus varje dag Annars har se väl någon form av uppvisning varje dag och inte bara på helger?
Var där förra hösten, då hade de också bara helguppvisningar. Fick nöja mig med ett besök i stallarna.Nä i dec hade dom bara på helgerna
Någon som varit på morgonträningen där? Jag kommer ev åka till Wien i december och tänkte kolla in den när jag ändå är där. Är ju inte där över en helg så jag kan ju inte kolla på uppvisningen. Men vad övar dom på morgonträningen? Två timmar ska den vara....
De rider vanligt dressyrarbete. Jag tyckte det var intressant, man får ju se hur de jobbar hästarna till vardags, hur de rider osv.Någon som varit på morgonträningen där? Jag kommer ev åka till Wien i december och tänkte kolla in den när jag ändå är där. Är ju inte där över en helg så jag kan ju inte kolla på uppvisningen. Men vad övar dom på morgonträningen? Två timmar ska den vara....
Tack för svaren, det låter ändå som att det kan finnas en hel del att se... haha stackars min sambo
Finns ett bra fik precis mitt emot Spanska Ridskolan. De har Wifi. Och möjligen även likör till kaffet. Såååå synd om sambon! Bara sparka ut honom dit när han inte pallar mer, efter tredje guidade rundturenTack för svaren, det låter ändå som att det kan finnas en hel del att se... haha stackars min sambo
Du kan ju alltid passa på att köpa med dig en hemTack för svaren, det låter ändå som att det kan finnas en hel del att se... haha stackars min sambo
Oj, nu är det dags för sambon att börja svettas på riktigt... klart man måste ha med sig En souvenir hem från Österrike.Du kan ju alltid passa på att köpa med dig en hem
http://www.srs.at/pferdeverkauf/
Jag som är lite extra lipizzanernördig tycker att morgonträningen är intressantare än uppvisningarna. Har sett båda delar vid upprepade tillfällen, kan verkligen rekommenderas!
Hur gör man med biljetter? Köper man på plats eller vad?