Spannmålskross

France

Trådstartare
Vad finns det för enkla spannmålskrossar? Googlade lite snabbt, och det verkade vara dyyyra apparater? Jag söker typ den enklaste modellen, då jag bara ska krossa typ 2o kg i veckan....

Vad finns det för enkla spannmålskrossar? Googlade lite snabbt, och det verkade vara dyyyra apparater? Jag söker typ den enklaste modellen, då jag bara ska krossa typ 2o kg i veckan....
Många fd mjölkbönder kan ha kvar? Min granne har en som inte används och jag skulle tro att många fler har, kolla annonser eller sätt ut en egen?

Många fd mjölkbönder kan ha kvar? Min granne har en som inte används och jag skulle tro att många fler har, kolla annonser eller sätt ut en egen?
Rätt tänkt. Men de är oftast så himla stora. Jag har begränsat med ytrymme, och behöver inte så stor maskin.

Liknande trådar

Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 059
Senast: Piaff
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
958
Senast: tara
·
Mat Då jag flyttat och inte längre har en riktig spis funderar jag på att testa risgrynsgröt på tub. Problemet är att jag verkligen avskyr...
Svar
14
· Visningar
632
Senast: ufot
·
Fordon Igår bokade jag uppkörning för b96, efter att ha kört hästsläp ett par ggr i veckan sen jag tog körkort för nästan 15 år sedan kändes...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II