Spannmålskross

France

Trådstartare
Vad finns det för enkla spannmålskrossar? Googlade lite snabbt, och det verkade vara dyyyra apparater? Jag söker typ den enklaste modellen, då jag bara ska krossa typ 2o kg i veckan....

Vad finns det för enkla spannmålskrossar? Googlade lite snabbt, och det verkade vara dyyyra apparater? Jag söker typ den enklaste modellen, då jag bara ska krossa typ 2o kg i veckan....
Många fd mjölkbönder kan ha kvar? Min granne har en som inte används och jag skulle tro att många fler har, kolla annonser eller sätt ut en egen?

Många fd mjölkbönder kan ha kvar? Min granne har en som inte används och jag skulle tro att många fler har, kolla annonser eller sätt ut en egen?
Rätt tänkt. Men de är oftast så himla stora. Jag har begränsat med ytrymme, och behöver inte så stor maskin.

Liknande trådar

Anläggning Jag behöver skaffa en övervakningskamera till min gård. Behöver tips på en som går på Wifi, som är batteridriven och klarar av att sitta...
Svar
11
· Visningar
392
Senast: lizzie
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 930
Senast: jemeni
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
227
Senast: Jeps
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 095
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka