Spalter i Wordpad

M

millansnillan

Hur gör man dem? Nu menar jag som i tidningar. Där är ju texten uppdelad i spalter för att bli mer lättläst.
 
Sv: Spalter i Wordpad

Tja det närmaste du kommer i wordpad är att använda TAB tagenten då
 
Sv: Spalter i Wordpad

Det tror jag inte går.

Wordpad är ju ett av de enklaste ordbehandlingsprogrammen som finns, det är väl bara anteckningar som är enklare.

Men du kan ju alltid spalta med hjälp av tabbar.
 
Sv: Spalter i Wordpad

Äsch, får kolla hur man får tillbaka Word. Vad är tabbar?
 
Sv: Spalter i Wordpad

TAB är den knappen som sitter ovanför CapsLock med en pil åt varje håll. Med den kan man typ flytta text på sidan.

Kolla i hjälpen på Wordpad hur du ska använda den.
 
Sv: Spalter i Wordpad

Verkar jobbigt. Jag såg nu att jag har Acrobat Reader, är det något man kan använda?
 
Sv: Spalter i Wordpad

Nopp Adobe Reader är som det heter att den bara läser PDF filer
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
213
Senast: sweep
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 878
Senast: Enya
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
426
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp