stjarnhimmel

Trådstartare
Jag vill ha tips på spahotell som det tar max 2- 2.5 h att åka till från mig. (Jag bor några mil norr om sthlm.) Jag tänker att jag har koll på området men det finns kanske ställen jag inte tänker på. Jag önskar att det är ett hyfsat stort spa eller i alla fall mer än bara en badtunna och liten bastu.
Jag har prövat nedanstående:

Yasuragi hasseludden
Skeppsholmen
Marholmen
Havsbaden Grisslehamn
Nynäs havsbad
Djurönäset
Clarion norra bantorget
Sunne, Selma
Loka brunn

Har säkert provat några till som jag inte minns nu...
 
Jag missade spaet när jag bodde på Steam (resten som var där sa att det var riktigt bra), men jag skulle slå ett slag för hotellet bara för upplevelsen av inredningen :love: ! Fräckaste hotellet jag bott på!!
 
Jag vill ha tips på spahotell som det tar max 2- 2.5 h att åka till från mig. (Jag bor några mil norr om sthlm.) Jag tänker att jag har koll på området men det finns kanske ställen jag inte tänker på. Jag önskar att det är ett hyfsat stort spa eller i alla fall mer än bara en badtunna och liten bastu.
Jag har prövat nedanstående:

Yasuragi hasseludden
Skeppsholmen
Marholmen
Havsbaden Grisslehamn
Nynäs havsbad
Djurönäset
Clarion norra bantorget
Sunne, Selma
Loka brunn

Har säkert provat några till som jag inte minns nu...

Har du varit på Yasuragi före eller efter renoveringen? Om du bara varit före så tycker jag att du ska åka tillbaka. Mycket bättre nu!
Annars är jag också sugen på Steam Hotel då jag gillar koncernens andra ställen :)
 
Har du varit på Yasuragi före eller efter renoveringen? Om du bara varit före så tycker jag att du ska åka tillbaka. Mycket bättre nu!
Annars är jag också sugen på Steam Hotel då jag gillar koncernens andra ställen :)
Har varit för ett par veckor sedan. Är lite splittrad- gillade stora simbassängen.
 
Jag vill ha tips på spahotell som det tar max 2- 2.5 h att åka till från mig. (Jag bor några mil norr om sthlm.) Jag tänker att jag har koll på området men det finns kanske ställen jag inte tänker på. Jag önskar att det är ett hyfsat stort spa eller i alla fall mer än bara en badtunna och liten bastu.
Jag har prövat nedanstående:

Yasuragi hasseludden
Skeppsholmen
Marholmen
Havsbaden Grisslehamn
Nynäs havsbad
Djurönäset
Clarion norra bantorget
Sunne, Selma
Loka brunn

Har säkert provat några till som jag inte minns nu...

Jag har en vänninna som var helt lyrisk över sitt besök på Scandic i Stockholm downton camper och deras wellnessavdelning the nest. Sa att det var helt magiskt att sitta i utomhuspoolen och titta ut över Stockholm på toppen av hotellet. Jag har blivit riktigt sugen på ett besök där när jag tar mig till Stockholm nästa gång. Verkar finnas upplevelseduschar, bastu m.m. av enligt deras hemsida.

https://www.scandichotels.se/hotell/sverige/stockholm/downtown-camper-by-scandic/wellness
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp