Spa Båstad

kevina

Trådstartare
Jag är i Båstad på semester och vill gå på spa. Det börjar blåsa nu så har inte badat i havet. Vill gärna ha ett ställe med bastu samt pool om havet är kallt att bada i?
Har tillgång till bil. Var ska jag åka?

Det finns spa på Hotel Skansen i Båstad, och så finns det ett som också är fint på Torekov hotell. Havet är ordentligt uppvärmt så det har inte hunnit kylas ner, men kanske en del vågor.

Jag är osäker på om det bedrivs någon verksamhet på Sommarsol i Vejbystrand, men ring och kolla om du är intresserad.

Jo och sedan har du ju ett bra budgetalternativ med friluftsbadet i Vejbystrand, precis ovanför badstranden. Utomhuspool och bastu men inga bubbelpooler eller större lyx. Men nära till trevliga restauranger vid hamnen både i Magnarp och Vejbystrand!

Liknande trådar

Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: Halcyon
·
Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 045
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Fritid Hej Letar efter en lampa att ha i min microcamper (läs bilen). Den behöver gå på batterier och inte vara så stor. Jag vill hemskt gärna...
Svar
2
· Visningar
300
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama