Torktumlare
Trådstartare
Hejsan! Jag ska göra om hela mitt sovrum (bor hemma). Det är rätt litet & väldigt fult. Jag vill ha litet vildmarks tema, det kommer bli i brunt främst. Jag hade tänkt att 3 av väggarna ska vara målat vitcreme att den sista ska tapetseras i brunt (ska iväg och kolla mönster & färg imorgon). Behöver tips hur jag kan inreda. Jag vill ha det väldigt mysigt, tänker mig stora växter (jag har en livlig fantasi men vill ha lite skog över det hela, även fast det lär bli svårt att hitta sånt som överlever i mitt lilla rum). Rummet är fyrkantigt med dörren till vänster i ena änden och ett stort fönster med ett element under mittemot (andra änden) det är egentligen det som behövs tas hänsyn till. Jag har även en avlång stor spegel på 180 cm som jag vill ha kvar. Hade tänkt någon form av fårskinn eller koskinn som matta (fejk) för att få in känslan. Någon som har tips? Hela rummet eller även småsaker typ inredning på olika ställen, någon som har andra tips om man vill få in den mysiga skogskänslan? Mörkare väggar? (tänkte nästan vitt)
HJÄLP
HJÄLP