Sov gott älskade agnes

G

gullefjun

Tyvärr avled min kanin hos sin nya familj väldigt tragiskt, alla är vi ledsna , de hann tyvärr inte ha henne mer än en vecka .
Igår tändes ljus i Jämtland.Linköping och Göteborg:Hon fanns i allas tankar...

Jag o min sambo skrev ett sms som lyder: Nu har vi tänt ljus och efter jag torkat mina tårarar blåste vinden ut ljuset,Vi tror agnes tackade för sig och fortsatte sin vila i god ro att i mammas hjärta lever agnes alltid kvar

Jag älskar dig Agnes, sov gott mitt hjärta :cry:
/"mamma"

Sv: Sov gott älskade agnes

:cry: :cry: :cry: Nu börjar jag ju snart gråta......har själv en 8 årig kaninpojke hemma (pigg än så länge, men jag fasar redan nu för dagen som jag vet är oundviklig).

Hoppas han får leva länge o vara frisk, jag saknar henne så mitt hjärta skriker. hon var så vacker ,dvärgvädur beige med vit mage..ville sätta in bild här men lyckades inte,Igår var värsta dagen på flera år....mina tårar trillar ännu,På arbetet har jag ett jättefint foto så jag kan se min tjej hela tiden.
Tack som skrev...värmer i mitt hjärta

Tack snälla..usch nu kommer tårarna igen.... :cry:

Åh jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag bara gråter mig till sömns och drömmer om henne varje natt.vaknar med en ond klump i magen...skulle så gärna vilja lägga en gul ros(för vi älskar gula rosor) där hon ligger o sover nu... :cry: :cry: :cry:

Tack snälla...helt otroligt vad hon skuttar runt i mitt hjärta&minne...varje minut önskar jag att få borra ner mitt ansikte i hennes päls :cry: :cry: :cry:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 750
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA