Freyja_bus
Trådstartare
Jag har för mig att det fanns en bildtråd om kattungar, men jag kunde inte hitta den. Därför skapar jag en ny här, och uppdaterar om "mina" (svärföräldrarnas) sötnosar som nu är 4 veckor gamla. De är tokbusiga allihop, till och med tjocka Sara har kommit igång nu. Hon hade lite problem med att lära sig gå, då magen var så stor och tung och släpade i golvet Nu springer de allihop omkring på darriga ben och gör lustiga hopp och tar sig sakta men säkert ut från det trygga rummet. Mamma Salsa verkar trött på dem och blir ibland sur när de inte vill ligga stilla under tvättningen, utan bara bits och bråkar =) Stackarn, det kan inte vara lätt! Men jag måste säga att hon är en fantastisk mamma, vilken katt!
Vi börjar med min favorit Sara som kommer att flytta till Falkenberg, där hon kommer få det super bra!
Sushi ska bli min framtida grannkatt och bo hos en av våra bästa kompisar här i skogen =) Hon ska även få sällskap av en hankattunge från katthjälpen i Göteborg, och förhoppningsvis får de ungar någon gång i framtiden (innan kastrering), och då kanske vårt hus är färdigbyggt... kanske får Tott och Leia då sällskap av två små hårbollar
Tillsammans med Sara
Lilla Marianne ska också bli grannkatt här i skogen, och hon är den som är piggast, tokigast och först med allt =) Jätte charmig liten brud som älskar att ligga och busa på rygg.
Hon längst bak...
Allt för den här gången!
//Julia
Vi börjar med min favorit Sara som kommer att flytta till Falkenberg, där hon kommer få det super bra!
Sushi ska bli min framtida grannkatt och bo hos en av våra bästa kompisar här i skogen =) Hon ska även få sällskap av en hankattunge från katthjälpen i Göteborg, och förhoppningsvis får de ungar någon gång i framtiden (innan kastrering), och då kanske vårt hus är färdigbyggt... kanske får Tott och Leia då sällskap av två små hårbollar
Tillsammans med Sara
Lilla Marianne ska också bli grannkatt här i skogen, och hon är den som är piggast, tokigast och först med allt =) Jätte charmig liten brud som älskar att ligga och busa på rygg.
Hon längst bak...
Allt för den här gången!
//Julia