Sortering bland prefixen

Apollo 13

Trådstartare
Jag har en önskan. Och det är att man skulle kunna välja fler val i menyn om vilka inlägg som ska visas. Alltså, det hela grundar sig i att jag blir helt matt inne på ÄU när det nu ligger fyrahundrafemtioelva lektrådar där. Det går ju nu att välja att man bara vill de trådar utan prefix eller relationstrådar. Jag önskar att man skulle kunna välja att de båda skulle synas, alternativt att man kanske kan välja bort lektrådarna (men det bygger ju då på att det inte tillkommer fler prefix som man inte är intresserad av)

Snäääääälla gunnar, gimmie!

Sv: Sortering bland prefixen

jag har funderat på om inte valet av vilka prefix man vill visa skulle kunna vara i form av ibockade rutor/liknande istället?

vill jag då visa trådar utan prefix, och l&t-trådar så skulle man kunna kryssa i de två rutorna och lämna relationsrutan blank, och så vidare. istället för att behöva visa ett val i taget.

vet inte om det är genomförbart, eller om jag kan få till det såhär med de funktioner som är nu, jag ska erkänna att jag inte utforskat prefixen så jättenoga...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 871
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur