Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har oxå funderat på att åka dit och köpa ett par. Inte så långt till U-a. Agerst* ligger billigare än islandshestkonsul* vilket egentligen ligger mkt närmare. Men tror att Agerst* har bättre sortiment.
Någon som vet hur dom är i stl.? Små/stora?
Okej. Så man tar alltså dom som sitter lite tajtare... Bra att veta... Kompisens ridbyxor har krympt på längden. Men det brukar inte vara ngt problem för mig då jag inte är så lång....
Ja, det ska man göra. Så slipper man det där med att dom blir lösa sen när dom töjer på sig lite.
Nä och dom där är ju rätt långa till och med Så det tror jag inte ska vara några problem. Finns ju även extra långa om man vill ha det
riktigt så lång e jag inte... Får ta en tur till Agerst*....
Det är där pojkvännen går in.... ska väl försöka åka upp nån helg dit... måste iaf in till uppsala
Haha, ja det fick min pojkvän också göra när en longergjord behövdes Dom är bra att ha ibland pojkvännerna
Jo det e ju... liiite orättvist när han får ut fyra gånger så mkt som en annan får... Men han ställer upp. Jag får istället städa/diska/tvätta men det kan jag ta... städdag idag men ska ut och gå en sväng först! Hästfridag idag!!