Sommarbete

S

sandrahedman

Hejsan allihopa.
I år lär bli första gången idéen om sommarhäst faktiskt genomförs. Så om allt nu går som det är tänkt så kommer jag att ha ett välutbildat varmblod hos mej 3 veckor i sommar. Nu verkar det som om betet hon kommer stå på i så fall inte kommer att vara det bästa.
Hur ska jag göra med "stödutfodringen", hur mycket alltså? Eftersom att hon kommer att ridas men endå få gå på bete så har jag förstått det så att jag ska ge henne kraft som vanligt. So right so far?
/sh
 
Sv: Sommarbete

det bästa är nog att diskutera det med hästens ägare. mycket nöje i sommar :D
 
Sv: Sommarbete

Så roligt! :) Jag tycker som f.g skrev att prata med hästens ägare! (Och glöm inte skriva något om vilka regler som gälelr, även ifall det är din bästa väns häst eller dyl. kan alltid bli problem! :crazy: )
 

Liknande trådar

Hästvård Hej allihop Jag har ett dilemma. Lång historia kort: Min häst har haft en hålvägg i en hov i flera år. Förra veckan slant hovslagaren...
Svar
4
· Visningar
1 300
Senast: Ace
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: NotlikeI
·
Hästmänniskan Behöver era tips, råd och vad ni tycker om dessa alternativ som stallplatser. För och nackdelar. Plats 1 3000kr Bilresa: 15 min Det som...
Svar
7
· Visningar
1 256
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och...
2
Svar
22
· Visningar
5 802
Senast: Hoppsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp