Idag skulle vi slippe vårt årings sto på sommarbete..Hadde gledet meg jättemycket til dette,når hun endelig skulle få leve "hästlivet" hele sommaren..Etter å ha kjørt en timme med transport och gått en km i på skogsveier kom vi endelig frem til betet..Vår hbl åring skulle gå tilsammans med 7 new forest åringar,samt ett eldre kalblodssto. men når vi slapp henne ble hon jätteskremd av dom andre hästane och løp igjennom staketet i panik. Vi fikk tag på henne etter en timme hon var gjennombløt av svette,men heldigvis ikke skadet.
Vi leide henne så opp til de andre hästarna igjen,och holdt henne i grimman til de andre hadde fått "undersøkt" henne.Så slapp vi henne igjen. Det gikk lite betre nu,selv om hon sto för seg selv utanför flocken.Når vi skulle hem kom hon travande etter meg,blev stående ved porten til betet och gnagga når vi gikk. Nu er det mørkt ute.Undrar så på hur hun har det.
Føler meg som den ondaste matte ever.Det var ju inte så her det skulle bli
Vi leide henne så opp til de andre hästarna igjen,och holdt henne i grimman til de andre hadde fått "undersøkt" henne.Så slapp vi henne igjen. Det gikk lite betre nu,selv om hon sto för seg selv utanför flocken.Når vi skulle hem kom hon travande etter meg,blev stående ved porten til betet och gnagga når vi gikk. Nu er det mørkt ute.Undrar så på hur hun har det.
Føler meg som den ondaste matte ever.Det var ju inte så her det skulle bli