Som mamma har man aldrig tråkigt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började igår med att telefonen pep och Notisen Breaking News: Åsknedslag på Peace&Love festivalen 8 till sjukhus flashade på skärmen

:eek::crazy::confused:

Självklart inget svar på dotterns telefon, bara mobilsvar
Snacka om jag var nervös innan de la ut på hemsidan att samtliga anhöriga var meddelade, och det inte kommit något samtal, pust.
Tog någon timme tills hon fått ström i batterierna på telefonen och kunde messa att hon var ok, och inte varit i närheten av nedslagsplatsen.
Hon sms här på morgonen också det korta och koncista meddelandet "Lever" så nu kan jag vara lugn fram till i kväll.

Så när jag äntligen lugnat ner mig ringer yngsta sonen och säger han tappat sin plånbok men leg och bankkort, suck.
Imorgon klockan 6 åker han till Göterborg på Grundutbildning i Sjövärnskåren och är borta i tre veckor, utan leg och kort. Jippie, tar ju typ två veckor få nytt kort och vete f-n hur han ska få tag på nytt leg med så kort varsel.
Han var iallafall in på banken nu och spärrade kortet samt skulle åka in till polisstationen och anmäla att leget är borta samt se om det går ordna någon typ av identifikationshandling där, jag har faktiskt ingen aning.
Det barnet kan tappa bort ALLT, och har så gjort. Som tur är brukar han hålla reda på sig själv. Nu får han banne mig se till att inte tappa telefonen för där har han tågbiljetten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka