Solarie solning

Sv: Solarie solning

Jag solade tidigare ca 18 min x 2 ggr i veckan tidigare. Smörjde ibland in mig med krämer som fanns i en automat på solariet.

MEN! I somras så fick jag nämligen hudsvamp, som man tydligen kan få via solariesol enligt min hudläkare. Så jag har inte solat sen dess, har fortfarande problem med detta men det har lättat eftersom jag behandlat det intensivt med fungoral och diverse salvor..

Tycker det är skitsnyggt att vara solbrun, speciellt eftersom jag är ganska ljus. Finns dock endel risker med solarium :(

20min x 2 eller 3ggr/v under vintern, smörjer endast in tatueringarna! :)

Solar 10-12 min 1-2 gånger i månaden mest pga att mun hud mår bra av det :)
Smörjer inte in mig innan

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag får knallröda kindknotor när det är kallt, när det är varmt och när jag dricker minsta mängd alkohol. Jag tror det började med att...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: fejko
·
Hemmet Jag är på väg att flytta in i en lägenhet på markplan. Jag var där och fixade lite igår och märkte att det blir varmt när solen ligger...
2
Svar
25
· Visningar
1 316
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Jag har lyckats glömma att jag haft plegicil gel liggandes i bilen nu ganska länge. Bilen står mestadels parkerad svalt, men har också...
Svar
7
· Visningar
739
Senast: MiniLi
·
Trädgård & Växter Vi skulle vilja ha tips och idéer angående en rabatt vi ska anlägga. Det finns just nu en lite brokig blandning av buskar där och de...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur