söker ylletäcke.

Ellyne

Trådstartare
Svårt att hitta passande täcken till min häst. Har ett ylletäcke men spännerna vid bogen sitter alldeles för långt ner så det gör att täcket åker bakåt och stramar åt. Det är lättare att hitta utetäcken som sitter bra, men innetäcken är jättesvårt att få i bra passform.

Har ett bucas fleece som även den åker bak. Men är mer inne på att köpa ett ylletäcke, men har inte hittat något som verkar bra.

Tips vore tacksamt!

Sv: söker ylletäcke.

Domani har superbra ylletäcken av god kvalitet. :laugh:

Sv: söker ylletäcke.

Håller med quint. Domanis ulltäcken är kanon:laugh: de är ganska högt skurna och spännet är bra placerat i bogen. Skit nöjd med mitt:)

/LL

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett halvblod som passar perfekt i stl 145 HW Rambo Original med v-knäppning (Supreme fungerar också, i alla fall på äldre...
Svar
11
· Visningar
689
Senast: Lemeie
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179
Utrustning Jag har en SWB med brett ansatt hals och bred/djup bål. Hon har Rambo i det mesta ute men kan även klämmas in i Amigo när det krisar...
2
Svar
24
· Visningar
1 633
Senast: Corax
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka