söka en hästs förflutna

N

noris96

söka efter en tyskridponnys ev tävlingar
Vi har köpt en tyskridponny.Dom vi köpt den av visste inte alls vad den gjort hos förra ägaren.Men den verkar kunna hoppa.Har tyskland någon hemsida som vi har" svenska ridsportförbundet"??????????
Tyvär är jag dålig på tyska....Förra ägaren hade importerat den från Danmark,men det finns ingen ägare från Danmark i passet. Men om ett försäljninsstall i Danmark köpte henne från ett stuteri i Tyskland borde det väl stå i passet...eller??????????? Det skulle bara vara så roligt att veta vad hon gjort i sitt liv,vår lilla sötnos............ :p

Liknande trådar

Avel Satt och tänkte på ponnyer jag haft kontakt med tidigare, alltså inte sådana jag rider eller har ridit så ofta och så. Kom särskilt att...
2
Svar
25
· Visningar
3 083
Hästmänniskan Har nyligen köpt en häst som har tyskt pass (ett rosa EU-pass). Han har varit hos två svenska ägare sedan han importerades, men ingen av...
Svar
5
· Visningar
2 817
Senast: Casacha
·
Tävling Nu ska jag ut på lite regionala tävlingar under året med min häst, men han har ingen licens ännu. Jag vet hur man löser licens till...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Ylva
·
Avel Efter att ha haft en kanonhelg så blir det tipset inför nästa år – åk dit!!! Det roligaste för min del var såklart att His Highness...
2
Svar
24
· Visningar
2 669
Senast: speedy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Julklappar 2024!
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4