Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söka på Hannoveraners hemsida är inget jag någonsin lyckats med men FN-Verlags databas har otroligt mycket information om man är medlem och förstår hur att söka fram och tillbaka för att spåra specifika hästar eftersom de hästar som kommer med där är de som tävlar heller har tävlande/avelsbelönta avkommor. Gratisversionen är ganska basic men fortfarande användbar
Vet någon? Det är helt galet att de inte sätter ut vad det kostar att bli medlem på deras sidaHanoverian breeding and Verden auctions - Welcome: Hannoveraner Verband, klicka på Meinhannoveraner, det kostar dock (vet inte hur mycket)
Fattar det som att man får lösa medlemskap som Hanoverian Partner (eller uppfödare) med en engångsavgift på 25 Euro och sen 70 årligen, eller så kan man lösa ett testmedlemskap i tre månader.Vet någon? Det är helt galet att de inte sätter ut vad det kostar att bli medlem på deras sida
Jag har sett att man kan lösa testmedlemskap men aldrig hittat några siffror på vad någonting kostar inte ens där man beställer. Var hittar du priserna?Fattar det som att man får lösa medlemskap som Hanoverian Partner (eller uppfödare) med en engångsavgift på 25 Euro och sen 70 årligen, eller så kan man lösa ett testmedlemskap i tre månader.
https://en.hannoveraner.com/hanoverian-service/membership/Vet någon? Det är helt galet att de inte sätter ut vad det kostar att bli medlem på deras sida
du har väl inte tänkt att föda upp Hannoveranare? 250 euro är för att bli HANNOVERANER BREEDER.Så jag prövade det här med 3 månader trial som finns via länken @myfairlady91 bidrog med. Det står ju inga prisuppgifter på sidan men efter dagar av väntan har jag nu fått ett mail där jag först och främst ska lista hästen det handlar om och det kostar €250 att vad jag förmodar "regga henne" i Hannover.
Medlemskap kostar enligt blanketten €108 eller €80 / år. Lite oklart vad som skiljer de där €108 och €80 men så länge jag inte vet om den där databasen ger mig mer information än min €59 prenumeration på FN-verlag känner jag mig totalt ointresserad av att betala för den.
Absolut inte, detta är vad som händer när man vill bli testmedlem på deras databasdu har väl inte tänkt att föda upp Hannoveranare? 250 euro är för att bli HANNOVERANER BREEDER.
HANNOVERANER PARTNER kostar 25 euro plus 70 eller 90 euro för att få en medlemstidning.