Söka A kassa efter?

Joyride

Trådstartare
Jag kom på här om dagen att jag kunde sökt A kassa några dagar i sommar och även nu, kan man söka i efterhand?
 
Sv: Söka A kassa efter?

Jag kom på här om dagen att jag kunde sökt A kassa några dagar i sommar och även nu, kan man söka i efterhand?

Nej, vad jag vet kan man inte söka i efterhand.. eftersom man måste anmäla sig som arbetssökande första dagen man inte har arbete.... men ring o kolla...
 
Sv: Söka A kassa efter?

Låter konstigt om man skulle kunna det iom att det är några karensdagar innan man får någon ersättning efter att man anmält sig om arbetslös.
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 612
Senast: co-SMAD4
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 687
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
436
Skola & Jobb Jag är timanställd, uppsatt på schema i sommar och fick tid idag att jag ska opereras 15 juli. Jag har varit inställd på att det skulle...
Svar
17
· Visningar
1 244
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp