Ahi

Trådstartare
Var på Granngården igår och skulle kolla efter soja till pållen. Blev lite konfunderad, de hade en sort men den stod det att den var till nöt och svin (tror jag det var) Kan man ge detta till hästen ochå? Det var den enda sorten de hade . Var en väldigt stor säck iaf. kostade en 168 kr tror jag .Vill ju inte köpa fel..
 
Sv: Soja!

Soja är soja, finns som mjöl och granulat tror jag. Kvittar vilken du tar! Jag har använt båda sorterna, men så väger jag mitt foder istf mäter med dl-mått. Volymen kan ju vara olika men vikten är densamma.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 521
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 100
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 125
Senast: Myrten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 293
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp