Söker ett youtube-klipp. Hjälp! :)

Peak

Trådstartare
Google vill inte samarbeta med mig, troligtvis pga att jag är kass. ;)
Någon som har länken till den roliga, nervösa pappan som inte kan kontrollera sin kropp vid sidan av banan när barnet tävlar?
:D
 
Sv: Söker ett youtube-klipp. Hjälp! :)

Gå in på hoppsan, in på TV och skrolla ner till VM i engagerad ryttarförälder :)
 
Sv: Söker ett youtube-klipp. Hjälp! :)

Tack båda för hjälpen! Precis den! :D
 
Sv: Söker ett youtube-klipp. Hjälp! :)

kapar tråden för jag efterlyser också ett youtubeklipp.

det är en häst som rids på volt i ett ridhus och blir så förskräckt över en bom som ligger på volten så den hoppskenar över och ryttaren hamnar i väggen.. tror jag. är lite oense med en vän om just slutet. den var rätt populär för några år sen. hoppas någon minns den.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 047
Senast: Roheryn
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 698
Övr. Barn Så konstigt! Här i Finland MÅSTE pedagoger först kontakta vårdnadshavarna kring oron innnan anmälan görs. Om det gäller brott är det...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 156
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp