Snyggt rundsytt kandar med bred nosgrimma

Sv: Snyggt rundsytt kandar med bred nosgrimma

Haha. Oj det hade jag visst råkat göra där ja. :p
Det är precis nytt där och skulle passas in. Jag brukar inte rida med det så. :p Har inte tänkt på det på den bilden heller ens. :p

Brukar vara väldigt noga med att remmar sitter rakt och snyggt. :p

Har det mest exklusivaste: Ett Passier, svart rundsytt i F/S. Det är detta träns de flesta tävlingsryttare på högre nivå använder. Nypriset är över 10000 kronor. Ge mig ett bud om du är intresserad. Jag har aldrig ens provat detta. Det är fortfarande inplastat. Jag ska inte tävla närmsta åren då jag är gravid med tvillingar så jag har inget behov av detta.

Det kostar väl inte över 10.000kr?? Dom jag sett har kostat mellan 750-800 euro... vilket är ca 7000 svenska skulle jag tro.

Det finns olika modeller och nu pratar du Euro.. självklart varierar priser länder emellan. Detta är köpt i Sthlm. Jag vet en butik som tar 12000 för denna modell. Jag är inte ute efter att lura ngn. Tänker inte ta överpris så jag säger bud. Vem vet jag kanske släpper det för fem..

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Utrustning Halloj, Här kommer en ytlig efterlysning på inspiration till hur hästen blir snygg i träns utan nosgrimma! Min häst går utmärkt att...
2
Svar
31
· Visningar
6 885
Senast: sthu
·
Dressyr Jag planerar att beställa ett rundsytt kandar till min häst, men har en del bekymmer för hur jag ska lösa det utan att det passerar...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 470
Senast: Deimion
·
Utrustning Letar febrilt efter ett mörkbrunt snyggt kandar. Det är inget krav att det måste vara rundsytt men hade i alla fall velat ha spännena i...
Svar
4
· Visningar
1 251
Senast: Equilina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V