Snyggt hårspänne???

F

Frajda

Letar efter ett snyggt hårspänne med nät eller liknande som man har när man tävlar dressyr. Har testat flera olika men de går alltid sönder :mad: Krav: snyggt såklart :angel: ordentligt/kraftigt spänne eftersom mitt hår är så tjockt, gärna lite annorlunda. Jag vill inte ha hårnåt eftersom jag tycker det är fult :D även om det säkert är praktiskt... Gärna bilder!!!

Sv: Snyggt hårspänne???

jag hade ett förut som jag köpt på www.dressyr.com fast när de var på en mässa. Kanske de har på hemsidan också?

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 574
Senast: Silver Girl
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 076
Senast: Septicemia
·
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
34
· Visningar
4 549
Senast: Bison
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 462
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI