snyggast.com vågar man ?

T

Toudi

snyggast.com vågar man gå in på den sidan utan att få en räkning på en miljon? Det var ju snack om det för nåt år sedan att de va nåt lurt med den sidan är de så fortfarande ?
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

har jag aldrig hört att det skulle kosta ? :S
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

Ja man kan gå in men man ska ta bort alla fönster som kommer upp. Kommer det upp t.ex. ett installationsfönster så ska man läsa igenom vad som står i det och trycka att man INTE vill installera eller ladda hem något. Det är då man får räkningarna. Gå inte in på länkarna som kommer upp heller, bara tryck bort det.
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

Sitter du på bredband kan du aldrig råka ut för modemkapning.
Snyggast.com har bytt ägare flera gånger och jag vet inte om de över huvud taget har kvar sin modemkaparsida längre. Men för de flesta är det nog ingen fara.
Sedan kan man kanske diskutera om man över huvud taget ska stödja så tveksamma sidor som snyggast.com.
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

jag såg något tv-program om det för rätt länge sedan, men då var det mindre barn som klickade utan att veta vad de klickade på och ibland valde alternativ för att betala.

Fast jag förstår inte vad man vill göra där...
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

Det är en idiotisk sida.. e typ bara folk med mkt litet själförtroende som vågar sig dit..
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

mkt möjligt att att vissa inte förstår vad man har där att göra men jag går dit för att spana på snygga killar
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

det kostar väl inget att ladda upp bilder där?
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

det kostar väl inget att ladda upp bilder där?
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

Du är på väg att förlora din själ och oroar dig för något så ynkligt som pengar?
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

p3.jpg
 
Sv: snyggast.com vågar man ?

då kanske jag kan få lova att fråga dig en sak: Man kan ju välja om man skall acceptera komentarerna innan dom visas , jag vill att dom skall visas direkt men ja måste ha fyllt i fel för att ja måste gå till gästboken å acceptera dom först och de e bara krångligt tycker ja.. vet du hur man kan ändra detta`?
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
752
Senast: Tuvstarr
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 817
Senast: Tiffany
·
Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
8 556
L
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men lite svårt att förklara! Men om ni skulle kunna prata med ersjälva i en annan ålder vad skulle ni säga eller...
2
Svar
30
· Visningar
1 746
Senast: förvirrad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp